duminică, 26 octombrie 2014

PARADA "VIRTUAL HUG " LUNA OCTOMBRIE OCTOMBRIE 2014

In aceasta luna am avut deosebita placere de a gazdui aceasta provocare .Participarea a fost foarte mare .Sper sa ma iertati feteleor pentru intarziere  .



1.STEFANIA ANASTASIU ne imbratiseaza cu o minunata reteta





2..ALEXANDRINA XANDRINNE a trimis o imbratisare catre bucataras Rocsi


3.LOREDANA CAIA trimite o imbratisare o imbratisare dulce


3.MARIA ZAMBETANIA trimite o imbratisare Crisei


4.CRISTINA PANA trimite o imbratisare lui Catrinel



4.CASUTA LAUREI trimite o imbratisare VIOLETEI




5.CERASELA BADR EL-DIN trimite o imbratisare MARIEI



 Fetelor va multumesc pentru participare si va dedic aceasta melodie minunata



4 comentarii:

  1. M-am uitat si am zis: ce putini suntem, doar 5. Apoi am vazut ca ai numarat ca Pristanda, doua la primarie, doua la scoala de fete. :)))
    Te imbratisez cu tot dragul!
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am zis sa nu ma incurc ...sa nu imi scape nimeni .Multumesc si eu la fel .Sa ai o duminica frumoasa si tu

      Ștergere