luni, 13 ianuarie 2014

MAGDALENAS CU FRUCTE DE PADURE



INGREDIENTE

-250 ml lapte
-200 g fructe de padure ( eu am pus congelate )
-280 faina
-180 g zahar
-2 oua
-1 praf de copt
-6 linguri de ulei
-1 plic  vanilina
-un varf de cutit de sare
-zahar praf pentru ornat



MODUL DE PREPARARE

  Fructele de padure care sunt mari ,taiele marunt .Intr-un castron  bate ouale cu laptele si vanilia.Intr-un alt castron amesteca zaharl ,cu faina cernuta  ,sarea si praful de copt .Adauga putin cate putin ingredientele uscate (faina,zaharul,praful de copt,sarea ).Amesteca totul bine ,cand vezi ca totul este bine incorporat adauga uleiul ,bate totul bine.
  La final adauda fructele de padure ,amestecand cu grija.
  Toarna  totul in forme de magdalenas si pune la cuptorul in prealabil incalzit la 180 de grade timp de 20 de minute.
  Cand se racesc presara zahra pudra in "ploaie ".



POFTA BUNA !!!!!!!!!!



2 comentarii:

  1. Arata foarte bine si vreau sa le fac si eu cu afine, ca am foarte multe la congelator.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merge foarte bine ...mai ales ca nu este nevoie de foarte multe pregatiri .Sa-mi spui ce parere ai cand le probezi ...

    RăspundețiȘtergere